دسته‌ها

پخش زنده درجه ۱،سرعت آپلود خوب

پخش زنده

https://metalive.ir/برای داشتن یک پخش زنده خوب ، به سرعت آپلود خوب نیاز دارید. اما چه چیزی باعث سرعت آپلود مناسب می شود؟ پاسخ روشنی برای این سوال وجود ندارد ، زیرا شرایط از نظر محتوا ، سیستم عامل و موارد دیگر متفاوت است. این راهنمای سرعت بارگذاری در اینترنت به شما کمک می کند میزان بیت ریت ، وضوح ، فریم در ثانیه و موارد دیگر را درک کنید.

پخش زنده خوب به دو عامل وابسته است: سخت افزار قدرتمند و سرعت آپلود اینترنتی خوب.

می توانید سخت افزاری را پیدا کنید که کدگذاری برای پخش زنده را در یک تلفن هوشمند یا یک کامپیوتر مناسب به خوبی مدیریت کند. اما داشتن سرعت آپلود مناسب برای پخش زنده کمی پیچیده تر است.

قبل از تماس با سرویس دهنده اینترنت خود برای درخواست پهنای باند بیشتر ، باید بدانید که سرعت آپلود مناسب برای پخش زنده چیست. متأسفانه ، هیچ پاسخی روشن و یکسانی  برای این سوال وجود ندارد.و همه چیز بسته به شرایط مختلف می تواند متفاوت باشد.

سرعت آپلود خوب به شما امکان می دهد بدون هیچ مشکل اساسی محتوای مورد نظر خود را به مقصد مورد نظر خود منتقل کنید. همچنین باید بتواند محتوای شما را با کیفیتی ارائه دهد که به شما ضرری نرساند یا باعث افزایش جذابیت پخش زنده شما نسبت به سایرین شود.

به دلایل مختلف ، پهنای باند آپلود اعلام شده سرویس دهنده های اینترنت و سرعت آپلود واقعی که می توانید با اتصال خود به دست آورید بسیار متفاوت است. به همین دلیل است که باید همیشه سرعت آپلود خود را با استفاده از تست های سرعت آنلاین آزمایش کنید.

 اگر می خواهید تصاویر 720p را با سرعت 30 فریم در ثانیه پخش کنید ، عددی که از این تست ها دریافت می کنید باید تا 5.7 مگابیت در ثانیه باشد.

اگر در حال پخش رویدادهایی با عملکرد سریع هستید ، باید اطمینان حاصل کنید که بینندگان شما می توانند اتفاقات را به وضوح مشاهده کنند. ممکن است بخواهید با سرعت بیش از 30 فریم در ثانیه پخش زنده را انجام دهید.بازی های رایانه ای و برخی رویدادهای ورزشی از این دست می باشند.با این حال ، فریم های بیشتر در هر ثانیه به میزان بیت بالاتر نیاز دارند. برای Twitch ، دامنه ویدیوی 720p را به 3500 تا 5000 kbps افزایش می دهد.YouTube Live 2250 تا 6000 کیلوبیت بر ثانیه را توصیه می کند. اگر این نیازها را در نظر بگیرید ، اگر می خواهید فیلم 720p را با سرعت 60 فریم در ثانیه پخش کنید ، این سرعت 6.2 مگابیت بر ثانیه برای Twitch و 7.4 مگابیت بر ثانیه برای YouTube Live است. همچنین ، به خاطر داشته باشید که اینها فقط بالاترین مقادیر بهینه هستند.پخش زنده اینترنتی رویدادها در کل یک خواسته عمومی و یک نیاز جدید در جوامع بشری محسوب می گردد،که فراهم کنندگان این خدمت با شناخت مناسب نیاز افراد در صنوف مختلف اقدام به طراحی خدمت مناسب نموده و سعی در پیاده سازی و ارائه خدمت مورد نظر مردم با کیفیت بالا می باشند.livestream  عبارت مورد علاقه کاربران و ترند موتورهای جستجو این روزها دسترسی به سرویس دهندگان پخش زنده را بیش از پیش در دسترس عموم قرار داده است.و باعث معرفی هر چه بیشتر این سرویس در میان جوانان و مردم گردیده و حتی به تلویزیون های هوشمند راه پیدا کرده است.کاربران و علاقمندان همیشه به دنبال سرویس دهندگان و ارائه کنندگان خدمات با کیفیت بالا و خلاقانه بوده اند و از این رو همیشه این خدمات با چالش کیفیت همراه می باشد و سازمانهای متولی به دنبال حفظ کیفیت خدمات ارائه شده در جهت حفظ و افزایش کاربران این نوع خدمت می باشند.

پخش زنده خوب با سرعت آپلود خوب میسر می شود.